Omruiling en terugsturen
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons!
U kunt de geleverde goederen eenvoudig binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren:
Verpak de ongebruikte en onbeschadigde goederen indien mogelijk terug in de originele verpakking.
Plaats het/de artikel(en) in het pakket, verzegel het en plak het retourlabel op het pakket. Aan de hand van het retourlabel kunnen wij uw retourzending overzichtelijk toewijzen.
Geef het pakket dan af bij een postkantoor. Bij het inleveren van het pakket ontvangt u een retourbon. Bewaar deze tot wij uw retourzending hebben ontvangen.
Als u uw bestelling in meerdere pakketten heeft ontvangen, vragen wij u de goederen in het betreffende pakket terug te sturen naar de betreffende afzender.
Gebruik a.u.b. alleen het retourlabel dat in het pakket zit. Als u alle artikelen in één pakket retourneert, kan uw retourzending niet aan uw klantaccount worden toegewezen. Mocht je deze niet meer bij de hand hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Het kan ongeveer 14 dagen duren voordat uw tegoed is bijgeschreven op de door u geselecteerde betaalmethode. Deze termijn kan worden verlengd indien de aangifte niet is gedaan zoals beschreven.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt de waarde van je geretourneerde goederen automatisch gecrediteerd op je klantenaccount - daar kun je op rekenen! Trek de waarde van uw retourzending af van het factuurbedrag en maak het restant over aan MONA MODA - binnen 30 dagen na factuurdatum of in maandelijkse termijnen.
Eenvoudig retourneren - zo werkt het:
Als je meubels wilt retourneren, gebruik dan alleen de originele verpakking die geschikt is voor verzending.
Zorg ervoor dat je ook alle accessoires naar ons terugstuurt.
Meubels die gedemonteerd worden geleverd, moeten gedemonteerd en ingepakt worden bij afhaling.
Let op: Als de goederen beschadigd zijn, kan er een schadevergoeding worden geëist.
Hoe kun je onze klantenservice voor meubels bereiken?
Tel. 077 799 90 09
Fax: 077 799 9001
E-Mail: service@monamoda.nl
Als je goederen aan ons retourneert die je al betaald hebt, krijg je automatisch je geld terug.
Als u met een creditcard heeft betaald: Als u met een creditcard betaalt, wordt uw creditcard op uw creditcardrekening bijgeschreven zodra wij uw retourzending hebben ontvangen. Meestal ziet u de boeking op uw volgende creditcardafschrift.
Als je per PayPal hebt betaald: Voor betalingen via PayPal rekening wordt direct na aankomst van uw retourzending een overeenkomstig tegoed op uw PayPal rekening bijgeschreven.
Als u via bankoverschrijving / automatische incasso heeft betaald: Als je ooit een te hoog bedrag hebt overgemaakt of als je artikelen hebt geretourneerd die al zijn betaald, zullen we de overeenkomstige bedragen op je bankrekening bijschrijven.