Welkom in de wereld van MONA service!
Welkom in de wereld van MONA service! Wij helpen u graag verder met al uw vragen over bestellen, levering of andere vragen.

Wij hebben hier de meest gestelde vragen van klanten voor u verzameld, zodat u snel een antwoord krijgt. Als u geen passend antwoord kunt vinden, schrijf ons dan via het contactinfos of bel ons.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vragen over het "MONA" klantaccount U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft.
Hoe registreer ik mij voor een “MONA” klantaccount?

Onafhankelijk van een bestelling een klantaccount aanmaken
Op monamoda.nl kunt u vóór uw eerste bestelling uw persoonlijke klantaccount aanmaken. Rechtsboven op de startpagina vindt u ‘Mijn account’. Ga naar “Mijn account” en vul het formulier aan de rechterkant in om u te registreren.
Om een ​​klantaccount aan te maken, moet u uw geldige e-mailadres en een persoonlijk wachtwoord invoeren. Bewaar uw inloggegevens op een veilige plaats.

Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd, sturen wij u per e-mail een activatielink. Rond uw registratie af door deze te bevestigen door op de link te klikken. Als u niet op de link klikt, is uw registratie niet actief. Na activatie heeft u met uw inloggegevens op elk moment toegang tot uw MONA-klantaccount, waar u uw persoonlijke gegevens kunt controleren en wijzigen.

Als u geen registratie-e-mail in uw inbox heeft ontvangen, zorg er dan voor dat er geen typefouten in uw e-mailadres staan ​​of dat Caps Lock is ingeschakeld, of controleer uw map met spam of ongewenste e-mail.

Houd er rekening mee dat: Documenten zoals uw aankoopbewijzen zijn binnen 12 tot 24 uur na activering van uw account toegankelijk in uw online klantaccount, op voorwaarde dat de factuur is geschreven of de betaling is geboekt.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Via "Mijn account" rechtsboven op de homepagina kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord. Onder “Mijn persoonlijke gegevens” vindt u de functie “Wachtwoord wijzigen”.
Voer uw huidige wachtwoord in en vervolgens tweemaal uw nieuwe wachtwoord. Sla de wijziging op door op ‘Wijzigingen opslaan’ te klikken. Uw nieuwe wachtwoord is nu geactiveerd en kan worden gebruikt.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Via "Mijn account" rechtsboven op de homepagina kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord. Onder ‘Mijn persoonlijke gegevens’ kunt u uw e-mailadres wijzigen. Overschrijf hiervoor uw oude e-mailadres en bevestig met ‘Wijzigingen opslaan’.

Hoe kan ik mijn geregistreerde naam wijzigen?

Om uw naam te wijzigen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze Klantenservice.

Wat kan ik doen om mijn afleveradres door te geven?

Bij registratie bij "Mijn account" kunt u uw adres invoeren, dat wordt opgeslagen als factuur- en afleveradres voor uw bestelling. Indien u uw bestelling naar een ander afleveradres wilt versturen, kunt u dit in het bestelproces doen onder "2. Betalen & Verzending” (na “Uw winkelwagen” / “1. Persoonlijke gegevens”) voer het gewenste adres in.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Om uw adres te wijzigen, bijvoorbeeld na een verhuizing, kunt u rechtsboven op de homepagina inloggen via “Mijn Account” met uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord.Onder ‘Mijn adressen’ kunt u een nieuw adres toevoegen of een bestaand adres wijzigen. Overschrijf hiervoor uw oude adres en bevestig met ‘Wijzigingen opslaan’. Ook tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om uw adres te wijzigen.
De inhoud van “Persoonsgegevens” kan zowel tijdens als onafhankelijk van een bestelling worden gewijzigd. U kunt toegang krijgen tot de inhoud via “Mijn account” / “Instellingen” / “Persoonlijke gegevens wijzigen” waar u de nieuwe gegevens kunt opslaan. De nieuwe contactgegevens worden naar ons verzonden als onderdeel van uw volgende bestelling.

U kunt het adres ook onafhankelijk van uw online klantaccount bewerken. U kunt ons telefonisch of via ons contactformulier bereiken.

Heeft u problemen met inloggen met uw e-mailadres?

Wat kan ik doen als ik mijn e-mailadres ben vergeten?

Als u uw e-mailadres voor uw klantaccount bent vergeten, kunt u op elk gewenst moment onze klantenservice bellen op 077 799 90 09. We zijn hier om te helpen.

Hoe kan ik mijn online klantprofiel verwijderen? Heeft dit ook gevolgen voor mijn klantgegevens?

Heeft u uw klantprofiel niet meer nodig voor de onlineshop? Dan kunt u dit onder uw instellingen bij "Mijn account" in de paragraaf “Persoonlijke gegevens” verwijderen door onderaan op “Online profiel deactiveren” te klikken.

Houd er rekening mee dat alleen uw online klantprofiel wordt verwijderd. Wilt u echter ook uw klantstamgegevens uit MONA verwijderen, dan kunt u dit doen door onze klantenservice te bellen op 077 799 90 09.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Controleer om te beginnen of uw e-mailadres correct is.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u b.v. Bijvoorbeeld tijdens het bestelproces of in het gedeelte "Mijn account" onder ‘Wachtwoord vergeten?’ Uw wachtwoord opnieuw instellen.
Nadat u op “Wachtwoord vergeten?” heeft geklikt, voert u uw e-mailadres in en ontvangt u per e-mail de link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen (controleer indien nodig ook uw spammap). Via de bijgevoegde link komt u op de pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt toekennen. Zodra u een nieuw wachtwoord opslaat, wordt het oude wachtwoord ongeldig.

Hoe en waar kan ik mij afmelden?

Linksboven vindt u de mogelijkheid om uit te loggen.
U kunt ook uitloggen uit uw klantaccount door links op de knop ‘Uitloggen’ te klikken.

Bent u vergeten uit te loggen? Geen zorgen! In dat geval wordt u na enige tijd automatisch uitgelogd.

Hoe weet ik of mijn gegevens beschermd zijn?

De veiligheid van uw gegevens is voor ons erg belangrijk. U bent daarom beschermd in overeenstemming met onze gegevensbeschermingsverklaring.
U bent van harte welkom om hier meer informatie te vinden.

Welke voordelen heb ik als gebruiker van “Mijn Account”?

U kunt profiteren van vele voordelen van het hebben van een eigen klantaccount:

  • Snelle afhandeling van uw bestelproces door uw account te koppelen aan de door u verstrekte gegevens.
  • Snel en gemakkelijk uw gegevens wijzigen.
  • Favoriete items opslaan op uw verlanglijstje.
  • Overzicht van alle bestellingen en betalingen.
  • Bepaal uw gewenste betaalmethode voor een snelle verwerking van uw bestelling.
Waar kan ik mijn klant-ID vinden?

Zodra u uw online registratie succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen 12-24 uur een klantnummer. Deze kunt u vervolgens terugvinden in uw klantaccount onder "Mijn account".
Heeft u al een bestelling geplaatst en een factuur ontvangen? Hier vindt u uw klantnummer bovenaan de factuur of op uw catalogus, bijvoorbeeld op de bestelkaart.

Wat moet ik doen als er geld op mijn rekening staat?

Het door een factuuraankoop of gespreide betaling gecreëerde tegoed kunt u gebruiken voor uw volgende bestelling. Dit bedrag wordt afgetrokken van uw nieuwe factuurbedrag.
Als je het tegoed wilt laten uitbetalen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Tegoeden voor alle overige betaalmethoden worden terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als voor de bestelling.
Het is voor ons niet mogelijk om tegoed uit te betalen met vouchers.

Hoe kan ik mijn accountgegevens bekijken?

In uw "klantaccount" kunt u uw persoonlijke gegevens en alle informatie bekijken en bekijken. Ook is het mogelijk om het factuuradres, de naam of het e-mailadres te wijzigen en informatiediensten zoals nieuwsbrieven te beheren.

Hoe kan ik inloggen op "Mijn Account"?
Nadat u uw klantaccount succesvol heeft geregistreerd en geactiveerd, kunt u rechtsboven op de startpagina inloggen via "Mijn account". Voer hiervoor uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord in.
Wat kan ik doen als ik geen registratie-e-mail heb ontvangen?

Als u geen registratie-e-mail in uw inbox heeft ontvangen, zorg er dan voor dat er geen typefouten in uw e-mailadres staan ​​of dat Caps Lock is ingeschakeld, of controleer uw map met spam of ongewenste e-mail.

Vragen over bestellen. U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft
Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de onlineshop?

U kunt de producten zoeken met behulp van onze zoekfunctie bovenaan de startpagina of met behulp van onze categorieën naar het gewenste product navigeren. Als u een hoofdcategorie selecteert, krijgt u een overzicht van alle subcategorieën waarin u alle artikelen in deze categorieën kunt vinden. Voor een preciezere zoekopdracht in een categorie kunt u de filterfunctie gebruiken en selecteren op kleur of maat of de artikelen sorteren op prijs.
Zodra u een interessant artikel heeft gevonden, kunt u meer over dit artikel te weten komen door op de productdetailpagina te klikken en het daar aan uw winkelwagen toe te voegen.
Zodra al uw gewenste artikelen in uw winkelwagen zitten, kunt u de bestelling afronden door rechtsboven uw winkelwagen weer te geven (“Winkelwagen”). Hier kunt u uw artikelselectie nogmaals controleren, aanpassen en vervolgens via “Afrekenen” verdergaan met het bestelproces.
Bent u al online klant bij MONA? Als u inlogt met uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord, worden uw persoonlijke gegevens automatisch opgeslagen voor de volgende stappen. Is dit de eerste keer dat u onze online winkel bezoekt? Voer uw persoonlijke gegevens in en beslis zelf of u een online klantaccount wilt aanmaken of uw bestelling wilt afronden zonder u als gast te registreren.
Onder “Betaling en Verzending” kunt u uw betaalverzoek, factuuradres en eventueel het afwijkende afleveradres bekijken en wijzigen. Nadat u op “Doorgaan” heeft geklikt, komt u bij de laatste bestelstap. Deze wordt gebruikt om de gehele bestelling te controleren of om verdere wijzigingen door te voeren. U kunt nu uw bestelling afronden via “Bestel nu met betaling”.

Zodra uw bestelling in het systeem is ontvangen, ontvangt u automatisch een e-mail met de informatie over uw bestelling.
Als uw bestelling in het systeem is vastgelegd, ontvangt u een automatische bevestigingsmail waarin alle bestelartikelen nogmaals worden vermeld. Aanvullende informatie over het volgen van zendingen vindt u hier.

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling? Voor meer informatie kunt u op de verschillende plaatsen het vraagteken gebruiken of contact opnemen met onze klantenservice. We zijn hier om te helpen!

Hoe kan ik promotiecodes/vouchercodes inwisselen?
U heeft de mogelijkheid om uw vouchernummer in de winkelwagen in te voeren onder “Voer vouchernummer in” bij de bestelling. Je activeert dit vouchernummer door op “Inwisselen” te klikken. Uw voucherbedrag wordt dan automatisch van uw totaalbedrag afgetrokken. Let tijdens dit proces op zowel de geldigheids- als de inwisselingsvoorwaarden, deze vindt u in de bijgevoegde voorwaarden.
Is er een minimale bestelwaarde bij MONA?
Nee, voor vouchervrije bestellingen bij MONA bent u niet gebonden aan een minimale bestelwaarde. Als u vouchers voor uw aankoop wilt inwisselen, kan de minimale bestelwaarde variëren. De voorwaarden vindt u op uw voucher.
Is mijn bestelling ontvangen
Als uw bestelling in het systeem is vastgelegd, ontvangt u een automatische bevestigingsmail waarin alle bestelartikelen nogmaals worden vermeld. Controleer ook uw spam- of junkmap.
Hoe kan ik een artikel ruilen?

Postbare artikelen kunt u gratis in het geleverde pakket en met het bijgevoegde retourlabel naar ons terugsturen.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als u vragen heeft. Wij staan ​​tot uw beschikking.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn persoonlijke gegevens!
Controleer uw gegevensinvoer. Alleen bepaalde letters, cijfers en speciale tekens zijn toegestaan, daarom moet het huisnummer (bijvoorbeeld "a") worden toegevoegd aan het veld "Huisnummer". Mocht toegang nog steeds niet mogelijk zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Is een e-mailadres nodig om te bestellen?

Voor het plaatsen van een online bestelling is een geldig e-mailadres vereist. Dit brengt u tal van voordelen met zich mee. Zo ontvangt u direct per e-mail een bevestiging van uw online bestelling en bent u altijd op de hoogte van de status en altijd op de hoogte. Ook bestaat de mogelijkheid om u te abonneren op de MONA nieuwsbrief, waardoor u geen aanbiedingen meer mist.

Heeft u geen e-mailadres, geen probleem! Onze klantenservice staat u graag te woord en neemt uw bestelling ook telefonisch op via 077 799 90 09.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

De geplande verzendmethode (bijvoorbeeld verzending per post) vindt u onderaan de productdetailpagina. U vindt deze informatie onder het tabblad "Verzending & Betaling", waar de essentiële informatie over de verzendmethode van het betreffende artikel wordt gegeven.

Ook bij de tweede bestelstap ("Uw winkelwagen" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & Verzending") om de verzendmethode en dus de verzendpartner voor uw bestelling te achterhalen. Klik op het plusteken in de grijze balk om deze informatie te bekijken.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja, u kunt bij ons een cadeaubon kopen en iemand blij maken. Neem dan contact op met onze klantenservice via 077 799 90 09.

Hoe kan ik artikelen uit de MONA catalogus bestellen?

Wilt u artikelen uit de MONA catalogus in onze onlineshop bestellen? Voer het artikelnummer in het zoekveld in of gebruik het online bestelformulier, waar u eenvoudig het artikelnummer kunt invoeren en vervolgens de artikelen aan de winkelwagen kunt toevoegen.

Betalingsvragen. Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft.
Hoe kan ik betalen bij MONA?

Betaal gemakkelijk binnen 30 dagen na factuurdatum, in 2 tot 24 maandelijkse termijnen (mits u over voldoende kredietwaardigheid en een minimale termijn beschikt), via SEPA-domiciliëring of creditcard.

Meer informatie over onze betalingsmogelijkheden vindt u hier.

Onze tip: Betaal openstaande bedragen snel en eenvoudig met de door u gewenste betaalmethode op onze betaalpagina.

Hoe kan ik via PayPal betalen?

Met PayPal kunt u eenvoudig, snel en veilig betalen. Voor elke aankoop met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord nodig. Dit betekent dat u uw financiële PayPal-gegevens niet opnieuw hoeft in te voeren voor toekomstige aankopen. Nadat u in de derde stap van uw bestelling op “Bestellen met betaling” heeft geklikt, wordt u doorgestuurd naar de PayPal-pagina. Daar kunt u inloggen met uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord, de betaling autoriseren en vervolgens terugkeren naar de bestelbevestigingspagina van de onlineshop. Als alternatief kunt u aan het begin van uw aankoop in het winkelwagentje de optie ‘Direct naar PayPal’ selecteren.
Voor meer informatie over onze betalingsmogelijkheden kunt u terecht op deze link.

Hoe is betaling op factuur mogelijk?
In de tweede bestelstap ("Uw winkelwagen" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & Verzending"), kunt u kiezen voor de optie "Factuur". Bij MONA heeft u de mogelijkheid om het gehele factuurbedrag binnen 30 dagen na factuurdatum te betalen. Houd er echter rekening mee dat voor betaling op factuur voldoende kredietwaardigheid vereist is en er geen mogelijkheid is voor contante kortingen. Als u artikelen retourneert, trekt u eenvoudig de waarde van de geretourneerde goederen van het factuurbedrag af en maakt u het resterende bedrag aan ons over.
Hoe kan ik in termijnen betalen?
Tijdens het bestelproces kunt u bij uw persoonlijke gegevens het gewenste betalingsplan aangeven. Als u de optie 'Aankoop op afbetaling' selecteert, kunt u uw factuur gemakkelijk in maximaal 24 maandelijkse termijnen betalen, op voorwaarde dat uw kredietwaardigheid aan de vereisten voldoet. Voor deze optie rekenen wij slechts een kleine renteopslag. Er zijn echter geen extra boekingskosten of verwerkingskosten bij het plaatsen van uw bestelling. De eerste termijn is verschuldigd 30 dagen na factuurdatum. Bij een schuldsanering wordt een verwerkingsvergoeding van 1% in rekening gebracht. De goederen blijven onze eigendom tot volledige betaling heeft plaatsgevonden. Gedetailleerde informatie over de termijnbetalingsvoorwaarden vindt u in onze termijntabel en in de termijncalculator.
Hoe kan ik met creditcard betalen?

In de tweede bestelstap ("Uw winkelwagen" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & Verzending), kunt u de optie “Creditcard” kiezen. Hier heeft u de keuze tussen VISA en MasterCard. Wij bieden u het hoogste beveiligingsniveau met behulp van de nieuwste encryptietechnieken (3D-Secure).

Tijdens het bestelproces wordt u gevraagd de kaarthouder, het kaartnummer, de vervaldatum en het driecijferige verificatienummer op de achterkant van uw creditcard op te geven. Als u met creditcard betaalt, wordt uw creditcardrekening onmiddellijk gedebiteerd. Bij retourzending storten wij na ontvangst van de retourzending het betreffende bedrag terug op uw creditcardrekening.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?
U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na factuurdatum betalen. Als u onlangs een artikel heeft geretourneerd, is het mogelijk dat wij dit nog niet in behandeling hebben kunnen nemen. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 077 799 90 09.
Vragen over levering U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft.
Wat kan ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Het spijt ons zeer dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dit komt niet overeen met onze verwachtingen ten aanzien van uw tevredenheid of onze servicekwaliteit. U kunt het artikel uiteraard kosteloos naar ons terugsturen en de reden van retournering ("Onjuiste levering") op de retourbon noteren. Wij crediteren het bedrag via de door jou gekozen betaalmethode binnen 14 dagen nadat de retourzending door ons is ontvangen en bekeken.

Ontbreekt er een artikel in uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan plaatsen wij een nieuwe bestelling.

Wat kan ik doen als mijn pakket beschadigd is?
Wil je iets retourneren maar is je pakket beschadigd? Kies een willekeurige verpakking voor het retourneren en zorg ervoor dat u de bijgevoegde retourdocumenten gebruikt.
Waar kan mijn bestelling bezorgd worden?
Onder ‘Levering’ in het bestelproces (na ‘Uw winkelmandje’) kunt u een gewenst adres invoeren en zo kiezen of uw bestelling naar uw adres of naar een ander afleveradres moet worden verzonden.
Vragen over ruilen & retourneren U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft.
Hoe kan ik iets retourneren?

Een postbaar artikel retourneren

Naast de afleverbon voegen wij bij elke zending ook alle benodigde retourdocumenten toe. Is uw pakket per post afgeleverd? Vervolgens kunt u het bijgevoegde retourlabel gebruiken om het artikel te retourneren. Het beste kun je de artikelen in een zending die je wilt retourneren in dezelfde verpakking stoppen en het bijgevoegde retourlabel over het oude label aan de buitenkant van het pakket plakken, zodat de retourzending als gratis wordt gemarkeerd.

Kunt u het retourlabel niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bent u niet in de gelegenheid om uw pakket zelf te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice; We zijn hier om te helpen.

Hoe lang heb ik om artikelen te retourneren?
Bij MONA bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Meer informatie over uw herroepingsrecht vindt u in onze algemene voorwaarden (AHV).
Wat kan ik doen als ik een klacht wil indienen over defecte artikelen?

Als het artikel defect is, kunt u het met behulp van het retourlabel naar ons terugsturen en de reden van retournering op het retourformulier noteren. Zodra uw retourzending is aangekomen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de retourzending via dezelfde betaalmethode wordt verwerkt. Indien u een klacht heeft, kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice, die zorg draagt ​​voor de afhandeling en een nieuwe bestelling.

Hoe kan ik een expeditieartikel retourneren?

Je kunt doorstuuritems binnen twee weken retourneren. Als je verzonden artikelen wilt retourneren, worden deze uiteraard gratis bij je thuis opgehaald. Informeer onze klantenservice voor meubilair en maak een afspraak voor het ophalen.
Gebruik bij het retourneren van meubels alleen de originele verpakking die geschikt is voor verzending. Zorg er ook voor dat je alle accessoires terugstuurt. Meubels die gedemonteerd worden geleverd, moeten gedemonteerd en ingepakt worden bij afhaling.

Hoe kun je onze klantenservice voor meubels bereiken?
Telefoon 077 799 90 09
E-mail service@monamoda.nl

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?
Na ontvangst en controle van uw retourzending vindt de terugbetaling binnen 14 dagen plaats via de originele betaalmethode.
Moet ik ergens op letten bij het ruilen en retourneren?

Ongeacht uw keuze of bestelling, u heeft altijd 14 dagen de tijd om alles op uw gemak te bekijken en te passen. U profiteert zonder extra kosten van ons ruil- en retourbeleid. Als een artikel je niet bevalt of past, kun je het uiteraard kosteloos retourneren.

Als u de goederen retourneert waarvoor u al betaald heeft, betalen wij u het bedrag direct terug. Heeft u uw factuur nog niet betaald? Trek het bedrag van de retour af van het factuurbedrag.

Houd er rekening mee dat de geretourneerde goederen zich in een staat moeten bevinden die overeenkomt met normaal gebruik, zoals passen in een winkel. De goederen moeten tevens voorzien zijn van de originele labels. Indien de goederen door voortgezet gebruik verslechteren, behouden wij ons het recht voor om de goederen niet terug te nemen en de kosten in rekening te brengen.

Hoe kan ik mijn bestelde producten herroepen?
U hebt het recht om deze overeenkomst binnen veertien dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De termijn voor herroeping bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij, die niet de vervoerder is, de goederen resp. de afgelopen gedeeltelijke levering of het laatste levering in bezit heeft genomen. Om uw recht op herroeping uit te oefenen dient u ons hierover met een duidelijke verklaring (bijv. Brief, telefax of e-mail) te informeren. Hiervoor kunt u ons herroepingsformulier of een andere duidelijke verklaring op onze website op www.monamoda.nl/contact elektronisch meedelen en toesturen. Meer informatie kunt u vinden in onze AHV.
Verdere vragen vind je hier. Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met de MONA klantenservice als u meer hulp nodig heeft
Hoe kan ik mij abonneren op de nieuwsbrief?
Mis geen van onze promoties en schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief. Na aanmelding ontvang je van ons een welkomstvoucher!
Is het mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief?
Vind je onze nieuwsbrief niet leuk? Uiteraard betreuren wij dit zeer. U kunt zich echter eenvoudig afmelden voor de MONA nieuwsbrief. Open hiervoor de laatste nieuwsbrief die u heeft ontvangen en klik onderaan op ‘uitschrijven’.
Hoe ontvang ik mijn voucher voor nieuwsbriefregistratie?
Nadat u zich in onze onlineshop heeft aangemeld voor onze nieuwsbrief, ontvangt u een bevestigingsmail. Bevestig uw inschrijving door op de link te klikken. Zo zorgen wij ervoor dat u de nieuwsbrief zelf heeft aangevraagd en deze in de toekomst graag wilt ontvangen. Na bevestiging sturen wij u uw eerste nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief vindt u het nummer van de beloofde voucher, die u zowel online als telefonisch kunt gebruiken bij uw volgende bestelling.
Ik heb geen e-mail ontvangen met het vouchernummer!
Controleer naast uw mailbox ook uw spam- of junkmap. Mocht u echter geen e-mail kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe worden batterijen en accu's afgevoerd?

De Batterijwet regelt het inbrengen, etiketteren, retourneren en milieuvriendelijk afvoeren van batterijen en accu's. Deze wettelijke voorschriften zijn van toepassing op alle soorten batterijen en accu's, ongeacht hun maat, gewicht, materiaalsamenstelling of gebruik.
Batterijen en accu's mogen niet bij het huishoudelijk afval worden weggegooid. Daarom zijn batterijen en accu's gemarkeerd met het doorgekruiste vuilnisbaksymbool.

Batterijen en accu's die schadelijke stoffen bevatten, zijn ook gemarkeerd met de symbolen Pb = bevat lood, Cd = bevat cadmium of Hg = bevat kwik. Als consument bent u wettelijk verplicht gebruik te maken van de bestaande inzamelsystemen voor het milieuvriendelijk afvoeren en recyclen van gebruikte batterijen en accu's. Dit draagt ​​bij aan het terugwinnen van waardevolle grondstoffen zoals ijzer, nikkel, mangaan, zink etc. en voorkomt negatieve gevolgen voor het milieu en de gezondheid.
Batterijen en accu's kunnen gratis worden ingeleverd bij gemeentelijke inzamelpunten of in winkels.

Wat zijn cookies?
Om uw winkelervaring op onze site te optimaliseren, gebruiken wij cookies. Deze zijn onder meer verantwoordelijk voor het aanpassen van de inhoud en het garanderen van een goede werking van de onlineshop. Door op “Akkoord” te klikken gaat u akkoord met het gebruik van cookies en geniet u van een optimale winkelervaring bij MONA. Als u het gebruik van cookies wilt weigeren of individuele instellingen wilt wijzigen, kunt u dit doen onder “Instellingen”. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in ons privacybeleid.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of via de volgende contactgegevens:
Telefoon 077 799 90 09*
Telefax 077-799 9001
E-Mail: service@monamoda.nl

of schriftelijk aan de klantenservice van MONA, Industriestr. 20, D-76684 Östringen

*Bel volgens lokaal tarief!

Hoe veilig zijn mijn gegevens?
De veiligheid van uw gegevens is voor ons erg belangrijk. U bent daarom beschermd in overeenstemming met onze gegevensbeschermingsverklaring. Bij alle processen houden wij ons strikt aan de wettelijke voorschriften. Uiteraard kunt u ook bezwaar maken tegen het gebruik van uw adres- en bestelgegevens voor marketingdoeleinden. Meer informatie over onze gegevensbescherming vindt u hier.
Hoe kan ik mij afmelden voor de levering van catalogi?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Deze persoon zal uw verzoek uitvoeren en noteren dat u de verzending van de catalogus heeft geannuleerd.
Hoe verschillen “Verlanglijst” en “Winkelwagen”?
Stel je voor dat je in een winkel bent. Daar heb je twee opties: Ofwel laat u het gewenste artikel bij de kassa staan ​​voor later, ofwel koopt u het artikel direct. Hetzelfde geldt voor de volglijst en het winkelwagentje. Als u twijfelt over een artikel, kunt u het opslaan op uw persoonlijke verlanglijst. Het voordeel is dat u niet opnieuw hoeft te zoeken naar de opgeslagen artikelen. Houd er rekening mee dat artikelen op uw verlanglijst niet kunnen worden gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat uw bewaarde artikelen op een later tijdstip niet meer op voorraad zijn. Heeft u het gewenste artikel gevonden en wilt u het zeker bestellen? In de onlineshop is de winkelwagen uw persoonlijke boodschappentas, u kunt dus ook uw artikelen in de winkelwagen plaatsen en afrekenen.